دوشنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۸۸

1

هميشه نوشتن پست اول سخت است . معمولا هم از حد معرفي و سلام و عليك پيش تر نمي رود . پس اول سلام و بعد هم خودم را معرفي مي كنم : متولد سال 63 ام ، 3 سالي هست كه ازدواج كرده ام و زندگي ام پر از بالا و پايين هاست . 8 سالي هست كه وبلاگ مي نويسم و همين چند روز پيش وبلاگ قبلي ام را پاك كردم با اينكه دوستان زيادي داشتم و همه را هم دوست داشتم و بازديد وبلاگم هم تقريبا روزي 200 نفري مي شد اما زدم و پاكش كردم . فقط چون مي خواستم از آن پوسته بيرون بيايم و زندگي جديدي را شروع كنم . زندگي جديد با نام جديد و دوستان جديد . درست است كه اين دنيا كاملا مجازي است اما تاثيرش در حقيقت را نبايد دست كم گرفت .
در اين وبلاگ تلاش مي كنم كه بيشتر از خودم و زندگي شخصي و نظراتم بنويسم و كمتر از زندگي مشترك مگر موارد جالب و خوبش .
ديدگاه من نسبت به خودم و محيط اطرافم كلا انتقادي است . با اينكه هميشه مي خندم و همه اطرافيانم را دوست دارم اما هميشه با ديد نقد نگاه مي كنم و اين در ذات من است . نسبت به خودم اصلا بد نيست چون زمينه ساز پيشرفت است اما نسبت به ديگران كمي شبيه غرغر است كه خب غرغر كردن هم جزئي از نوشتن است
فعلا همين

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر